Ongi etorri muface egoitza elektronikora

Egoitza Elektronikoa administrazio-prozedurak errazteko baliabide elektronikoren bidez zuzenduta dago , edozein ordutan eta urteko egun guztietan, modu eroso eta seguruan.

  • Home >
  • Nabigazio-gida

Nabigazio-gida

Mutualidad General de Funcionarios Civiles del Estado-k (MUFACE) mutualista guztien zerbitzura jarri du bere egoitza elektronikoa. http://sede.muface.gob.es eta, horren bitartez, ematen dituen zerbitzu elektronikoetan sartzeko aukera duzu.

Nabigazio-gida honek lagungarria izan nahi du erabiltzaileentzat, jakiteko nola egituratzen den egoitzan informazioa, zer irisgarritasun-irizpide betetzen dituen eta zer betekizun tekniko eta programa behar diren informazioa deskargatzeko eta zerbitzuetan sartzeko.

 

Gidak bi zati ditu. Bateanzati publikoadefinitzen da egoitzatik; hau da, edozein erabiltzailek erabil dezakeena, Mutualitatekoa izan edo ez. Eta “zati pribatuan”, erabiltzen den sarbide motaren arabera, erabiltzaileak (beharrezkoa da mutualista izatea) MUFACEk eskura jartzen dizkion izapide elektronikoak egiteko aukera izango du.

1. Zati publikoa

Hasierako pantailak itxura hau du:

Hasierako orriaren azala

Ikus daitekeenez, bost ataletan banatuta dago, eta horietako batzuk komunak dira aplikazio osoan (“zati pribatua” barne) eta beste batzuk ez.

 

a.Goiburua eta Ongietorria

goiburua eta agurra

Goialdean kokatuta dago eta MUFACEren egoitza elektronikoaren logotipoa erakusten du, eta egoitzaren orrialde guztietan ageri da. Erabiltzaileak logotipoan sakatzen badu, MUFACEren egoitza elektronikoaren hasierako orrialdera joango da automatikoki.

 

Ongietorria egoitzaren xedeari buruzko azalpen labur bat da.

 

b. Ezkerreko menua

ezkerreko barra tolestu ezkerreko menua zabalduta dagoen barra

Menu hori “zati publikoa” osatzen duten orrialde guztietatik ikus daiteke. Eskuineko aldean dago, zerrenda urdin batez inguratuta, eta hartan edo lerro horizontaletan sakatuz gero, tolestu edo zabaldu egiten da, eta, horrela, ezkerreko menua agertu edo ezkutatu egiten da. 4 atal edo eduki nagusi ditu

 

Ikonodun menuak 5 esteka ditu:

ezkerreko menua hasierako orria 1.Ziurtagiriak egiaztatzea: orrialderako esteka, mutualistek MUFACEri eskatutako ziurtagiriak eskuratzeko aukera izan dezaten.

2.Subsidioen kalkulagailua: Esteka horretatik mutualistak alegiazko kalkulagailu batzuk izango ditu eskura, eskatu nahi dituen laguntzen edo subsidioen zenbatekoak jakiteko.

3. Inprimakiak deskargatzea: MUFACEren webgunean eskuragarri dagoen edozein inprimaki PDF formatuan deskargatu daiteke irekitzen den leiho berritik, elektronikoki betetzeko.

4. Erregistro elektroniko komuna: egoitza elektroniko honetan aurreikusi gabeko edozein idatzi edo komunikazio aurkezteko web orria leiho berri batean irekitzen da, Estatuko Administrazio Orokorraren Erregistro Elektroniko Komunaren bidez (HAP/566/2013 Agindua, apirilaren 8koa, Erregistro Elektroniko Komuna arautzen duena.

5. - Kontratatzailearen profila: leiho berri batean irekitzen da Estatuko Kontratazio Plataforman argitaratuko MUFACEren kontratatzailearen profilean sartzeari buruzko azalpena. Dokumentazioa lortzeko eta eskaintzak aurkezteko erregistro-ordutegi bezala ere bai.

Informazio menua:

Mutualistentzako informazio interesgarria duten edukien estekak.

Harremanetarako menua.

Erabiltzaileak MUFACErekin harremanetan jartzeko moduak eskura ditu menu horretan.

Laguntza menua:

Egoitzarekin elkarreragin nahi duen mutualistarentzako informazio interesgarria duten estekak.

c) Zerbitzu elektronikoen menua

- Sekzioak

Orriaren erdialdean dago eta hiru Atal ditu: Mutualistak eta Onuradunak (urdina), Erakunde Pribatuak (malba-kolorea) eta Administrazio Publikoa (laranja).

Lehen blokean, zerbitzuak bi motatakoak dira: kolektibo osoari zuzenduak eta berariazko kolektiboei zuzenduak.

Kolektibo osoari zuzenduak:

Talde osoari zuzenduta:

  • Alboan giltza  sinboloa duten zerbitzuek sinadura elektronikoa eskatzen dute.
  • 6 multzotan banatzen dira: prestazioak, mutualistak eta onuradunak, ziurtagirien eskaera, dokumentuen eskaera, kontsultak eta postontzia.

 

Etengabeko zerbitzuak (taldea

Berariazko kolektiboei zuzenduak:

Talde Bereziak

Erakunde Pribatuak menua:

  • Ez dira Mutualistari zuzendutako zerbitzuak

Erakunde Pribatuek menua

Administrazio Publikoa menua:

  • Ez dira Mutualistari zuzendutako zerbitzuak

Administrazio menua

c. Sartzeko betekizunak

Mutualistarentzako informazio interesgarria, zerbitzuetan sartu ahal izateko.

baldintzak

d. Orri-oina

orri-oina

Behealdean dago, orrialde guztietan ageri da eta MUFACEren eta Ogasuneko eta Funtzio Publikoko Ministerioaren web orrien estekak, Jarri harremanetan gurekin eta Web Mapa, Betekizun Teknikoak eta Irisgarritasuna estekak ditu. Azpian, Ministerioaren logotipoa, copyright eta irisgarritasun-gaietako adostasun-ikonoak daude. Horri dagokionez, MUFACEren egoitza elektronikoak W3C (World Wide Web Consortium)-en WAI (Web Accessibility Initiative) ekimenaren nazioarteko irisgarritasun-gomendioak betetzen ditu; zehazki, 2. maila (AA) betetzen du.

Gainera, atariaren edukia XHTML Strict 1.0 gramatika eta CSS 2 estilo-orriak erabiliz. Estandar horiek bermatzen dute W3C gomendioak onartzen dituen edozein nabigazio-gailu erabiliz informaziorako sarbidea bermatzen dute.

2. Zatia pribatua

Itxura hau du:

egoitza pribatuetan parte _ _

 

Ikus daitekeenez, lau atal ditu:

a. Goiburua

Egoitzako betiko bertsioaren itxura du, oraindik zati pribatuaren bertsio berria, zati publikoaren antzekoa, lantzen ari delako. Ministerioaren eta Erakundearen logotipoaren ondoan, argi eta garbi adierazten du MUFACEren Egoitza Elektronikoan gaudela, nabigazio osoan zehar.

b. Izapideen menua

Goiburuaren azpian dago, horizontalean kokatuta. Menu horretatik erabiltzailea bizkor mugi daiteke hiru sarbide motetako bakoitzerako eskuragarri dauden izapideetan zehar. Izapideak honela daude bilduta:

1. Prestazioak

2. Mutualista eta onuradunak

3. Ziurtagiriak eskatzea

4. Dokumentuak eskatzea

5. Kontsultak

c) Izapideak egiteko leihoa

Erabiltzaileak egin nahi duen izapidea aukeratu ondoren, leiho horretan egingo da izapide telematikoa. Horretarako, mutualistak prozedura bakoitzarekin lotutako inprimakiak betetzen joan beharko du, hura osatzen duten orrialdeetan zehar aurrera eginez, amaitu arte. Gainera, goian, eskuinaldean, erabiltzaileak Deskonektatu esteka du, aplikaziotik irteteko, eta Laguntza esteka, egiten ari den izapideari buruzko informazioa lortzeko.

d. Orri-oina

Behealdean dago, egoitzaren orri guztietan ageri da eta lehen lerroak “Izapideen zerrenda” eta “Jarri harremanetan gurekin” estekak daude eskuragarri, eta horien bidez, mutualistak edozein iradokizun, zalantza edo iruzkin bidal diezaioke MUFACEri telematikoki.

Bigarrenik, MUFACEren web orrien estekak eta Ogasuneko eta Funtzio Publikoko Ministerioaren estekak daude, bai eta irisgarritasun-gaietako adostasun-ikonoak ere.

.