A Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado (MUFACE) pon a disposición de todos os mutualistas a súa sede electrónica, https://sede.muface.gob.es , a través da cal poden acceder aos distintos servizos electrónicos que ofrece.
Esta guía de navegación pretende ser unha axuda para que o usuario coñeza como se estrutura a información na sede, os criterios de accesibilidade que cumpre, así como os requisitos técnicos e programas necesarios para a descarga de información e o acceso aos servizos.
A guía divídese en dúas partes, unha que trata de definir a " parte pública" da sede, é dicir, a que é accesible a calquera usuario que queira facer uso da mesma, pertenza ou non á Mutualidade. E outra, a " parte privada", na cal, e dependendo do tipo de acceso que empregue, o usuario (xa é necesario que sexa mutualista), poderá levar a cabo os diferentes trámites electrónicos que MUFACE pon á súa disposición.
1. Parte pública
Neste caso a pantalla de inicio ten o seguinte aspecto:
Como se pode observar, atópase dividida en cinco áreas, algunhas das cales son comúns a toda a aplicación ("parte privada" incluída) e outras non.
a. Cabeceira, menú principal e zona de avisos
Situada na parte superior, mostra o logotipo da sede electrónica de MUFACE, está presente en todas as páxinas da sede. A parte esquerda dese logotipo dirixiralle á web do Ministerio de Política Territorial e Función Pública, mentres que a parte dereita dirixiralle á web de MUFACE.
Igualmente ten dispoñible o menú horizontal que lle dá acceso á información adicional sobre a sede e servizos conexos, aínda que non aos servizos de tramitación propiamente devanditos, accesibles desde o bloque central.
Menú información: dá acceso a diversa información de interese para os mutualistas e relacionada coa sede.
Menú axuda: ligazóns con información de interese para o mutualista que desexa interactuar coa sede.
Menú contacto: Ligazóns a contidos con información de interese para os mutualistas.
Menú Outros servizos:
1. Comprobación de Certificados: ligazón á páxina para que os mutualistas poidan acceder aos certificados que solicitaron a MUFACE.
2. Rexistro electrónico común: ábrese en ventá nova a páxina da web desde a que pode acceder a presentar calquera escrito ou comunicación, non contemplado nesta Sede Electrónica, a través do Rexistro Electrónico Común da Administración Xeral do Estado (Orde HAP/566/2013, de 8 de abril, pola que se regula o Rexistro Electrónico Común.)
3. Calculadora de Subsidios: Desde esta ligazón o mutualista poderá acceder a unha serie de calculadoras virtuais que lle permitirán coñecer o importe das axudas ou subsidios que quere solicitar.
b. Bloque central da páxina
Situado no centro da páxina e divídese en tres Seccións: Mutualistas e Beneficiarios , Entidades Privadas e Administración Pública, quedando resaltada sobre fondo escuro a opción seleccionada.
Dentro do primeiro bloque, os servizos son de dous tipos: os dirixidos a todo o colectivo e aqueles que son para colectivos específicos.
Dirixidos a todo o Colectivo:
- Os servizos que teñen á beira o símbolo significa que requiren firma electrónica.
- Os servizos que ten á beira o símbolo poden ser accedidos mediante o sistema cl@ve como método de identificación.
- Divídense en 6 grupos: Prestacións sanitarias, Prestacións sociais, Petición de documentos, Mutualistas e os seus beneficiarios, Consultas, Solicitude de certificados e Outros
Dirixidos a colectivos específicos:
Menú Entidades Privadas:
- Estes servizos non están dirixidos ao Mutualista
Menú Administración Pública:
- Estes servizos non están dirixidos ao Mutualista
c. Requisitos de Acceso
Información de interese ao mutualista para poder acceder aos diferentes servizos.
d. Pé de páxina
Situado na parte inferior, é común a todas as páxinas e contén as ligazóns ás páxinas web de MUFACEe e do Ministerio de Política Territorial e Función Pública, Contacte connosco,así como ligazóns a Mapa Web, Requisitos Técnicos e Accesibilidade.
2. Parte privada
Ten o seguinte aspecto:
Como se observa, hai catro áreas:
a. Cabeceira
Mantén o aspecto da versión de sempre da Sede xa que aínda se está traballando nunha nova versión da parte privada de aspecto similar á parte pública. Indica de forma clara xunto ao logo do Ministerio e Organismo que se está na Sede Electrónica de MUFACE durante toda a navegación.
b. Menú de trámites
Situado debaixo da cabeceira en modo horizontal. Desde este menú o usuario pódese mover de forma rápida polos diferentes trámites dispoñibles para cada un dos tres tipos de acceso. Devanditos trámites atópanse agrupados en:
- Prestacións
- Mutualistas e os seus beneficiarios
- Solicitude de certificados
- Petición de documentos
- Consultas
c. Ventá de tramitación
Unha vez seleccionado o trámite que desexa realizar o usuario, será nesta ventá onde levará a cabo toda a tramitación telemática do mesmo. Para iso o mutualista deberá ir cumprimentando os diferentes formularios asociados a cada procedemento e avanzando polas diferentes páxinas que o compoñen ata finalizar. Ademais, na parte superior dereita, o usuario dispón dunha ligazón Desconectar para saír da aplicación e outro para acceder á Axuda sobre o trámite que está a levar a cabo.
d. Pé de páxina
Situado na parte inferior, é común a todas as páxinas da sede e contén en primeira liña as ligazóns ao " Listaxe de trámites" dispoñibles e "Contacte connosco", desde onde o mutualista poderá facer chegar a MUFACE calquera suxestión, dúbida ou comentario de forma telemática.
En segundo lugar atópanse as ligazóns ás páxinas Web de MUFACE e do Ministerio de Facenda e Función Pública, así como as iconas de conformidade en materia de accesibilidade.