Benvido á Sede Electrónica de muface

A Sede Electrónica está destinada a facilitar o acceso por medios electrónicos aos procedementos administrativos, a calquera hora e todos os días do ano, de forma cómoda e segura.

  • Home >
  • Guía de navegación

Guía de navegación

A Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado (MUFACE) pon a disposición de todos os mutualistas a súa sede electrónica, https://sede.muface.gob.es , a través da cal poden acceder aos distintos servizos electrónicos que ofrece.

Esta guía de navegación pretende ser unha axuda para que o usuario coñeza como se estrutura a información na sede, os criterios de accesibilidade que cumpre, así como a requisitos técnicos e programas necesarios para a descarga de información e o acceso aos servizos.

A guía divídese en duas partes, unha que trata de definir a " parte pública" da sede, é dicir, a que é accesible a calquera usuario que queira facer uso da mesma, pertenza ou non á Mutualidade. E outra, a " parte privada", na cal, e dependendo do tipo de acceso que empregue, o usuario (xa é necesario que sexa mutualista), poderá levar a cabo os diferentes trámites electrónicos que MUFACE pon á súa disposición.

1. Parte pública

Neste caso a pantalla de inicio ten o seguinte aspecto:

Portada paxina Inicio

Como se pode observar, atópase dividida en cinco áreas, algunhas das cales son comúns a toda a aplicación ("parte privada" incluída) e outras non.

 

a. Cabeceira e Saúdo de Benvida

cabeceira e saúdo

Situada na parte superior, mostra o logotipo da sede electrónica de MUFACE, está presente en todas as páxinas da sede. Se o usuario pulsa sobre o logotipo será redirixido automaticamente á páxina principal da sede electrónica de MUFACE.

Os saúdos é unha breve exposición sobre a finalidade da sede.

 

b. Menú esquerdo

barra dereita encartadabarra dereita menú esquerdo despregada

Este menú é visible desde todas as páxinas que compoñen a "parte pública". Está na súa zona dereita bordeado por unha franxa azul que se se pulsa sobre ela ou sobre as liñas horizontais se prega ou expande facendo que apareza ou desapareza o menú esquerdo. Componse de 4 áreas ou contidos principais

 

   Menú con iconas consta de 5 ligazóns:

menú esquerdo paxina de inicio1. Comprobación de Certificados: ligazón á páxina para que os mutualistas poidan acceder aos certificados que solicitaron a MUFACE.

2. Calculadora de Subsidios: Desde esta ligazón o mutualista poderá acceder a unha serie de calculadoras virtuais que lle permitirán coñecer o importe das axudas ou subsidios que quere solicitar.

3. Descarga de Impresos: ábrese en xanela nova a páxina onde pode descargarse en formato PDF calquera impreso dispoñible na web de MUFACE e que pode cumprimentar electronicamente.

4. Rexistro electrónico común: ábrese en xanela nova a páxina da web desde a que pode acceder a presentar calquera escrito ou comunicación, non contemplado nesta Sede Electrónica, a través do Rexistro Electrónico Común da Administración Xeral do Estado (Orde HAP/566/2013, de 8 de abril, pola que se regula o Rexistro Electrónico Común.)

5. Perfil de Contratante: ábrese en xanela nova a páxina onde se explica como se accede ao perfil de contratante de MUFACE publicado en a Plataforma de Contratación do Estado. Tamén como obtención de documentación e horario de rexistro para presentación de ofertas.

Menú Información:

Ligazóns a contidos con información de interese para os mutualistas.

Menú Contacto:

Desde aquí o usuario ten acceso ás diferentes formas de contacto con MUFACE que ten á súa disposición.

Menú de Axuda:

Ligazóns con información de interese para o mutualista que desexa interactuar coa sede.

c. Menú de Servizos electrónicos

Seccións servizos

Situado no centro da páxina e divídese en tres Seccións: Mutualistas  e Beneficiarios (cor azul), Entidades Privadas (cor malva) e Administración Pública (cor laranxa).

Dentro do primeiro bloque, os servizos son de dous tipos: os dirixidos a todo o colectivo e aqueles que son para colectivos específicos.

Dirixidos a todo o Colectivo:

  • Os servizos que teñen á beira o símbolo chave significa que requiren firma electrónica.
  • Divídense en 6 grupos: prestacións, mutualistas e os seus beneficiarios, solicitude de certificados, petición de documentos, consultas e caixa de correos.

 

Servizos permanentes dos colectivo

Dirixidos a colectivos específicos:

Colectivos Específicos

Menú Entidades Privadas:

  • Estes servizos non están dirixidos ao Mutualista

Menú Entidades Privadas

Menú Administración Pública:

  • Estes servizos non están dirixidos ao Mutualista

Menú Administración Pública

c. Requisitos de Acceso

Información de interese ao mutualista para poder acceder aos diferentes servizos.

requisitos de acceso

d. Pé de páxina

pé paxina

Situado na parte inferior, é común a todas as páxinas e contén as ligazóns ás páxinas web de MUFACEe de o Ministerio de Facenda e Función PúblicaContacte connosco,así como ligazóns a Mapa Web, Requisitos Técnicos e Accesibilidade. Debaixo atópase o logotipo do Ministerio, copyright e as iconas de conformidade en materia de accesibilidade. Neste sentido, a sede electrónica de MUFACE cumpre coas recomendacións internacionais de accesibilidade da iniciativa WAI (Web Accessibility Initiative)de o W3C (World Wide Web Consortium), cumprindo un nivel 2 (AA).

Ademais, o contido deste portal desenvolveuse baixo unha gramática XHTML Strict 1.0e follas de estilos CSS 2. Estes estándares garanten o acceso á información a través de calquera dispositivo de navegación que soporte as recomendacións do W3C.

2. Parte privada

Ten o seguinte aspecto:

parte_privada_sede

 

Como se observa, hai catro áreas:

a. Cabeceira

Mantén o aspecto da versión de sempre da Sede xa que aínda se está traballando en unha nova versión da parte privada de aspecto similar á parte pública. Indica de forma clara xunto ao logo do Ministerio e Organismo que se está na Sede Electrónica de MUFACE durante toda a navegación.

b. Menú de trámites

Situado debaja da cabeceira en modo horizontal. Desde este menú o usuario pódese mover de forma rápida polos diferentes trámites dispoñibles para cada un do tres tipos de acceso. Devanditos trámites atópanse agrupados en:

  1. Prestacións
  2. Mutualistas e os seus beneficiarios
  3. Solicitude de certificados
  4. Petición de documentos
  5. Consultas

c. Xanela de tramitación

Unha vez seleccionado o trámite que desexa realizar o usuario, será nesta xanela onde levará a cabo toda a tramitación telemática do mesmo. Para iso o mutualista deberá ir cumprimentando os diferentes formularios asociados a cada procedemento e avanzando polas diferentes páxinas que o compoñen ata finalizar. Ademais, na parte superior dereita, o usuario dispón dunha ligazón Desconectar para saír da aplicación e outro para acceder á Axuda sobre o trámite que está a levar a cabo.

d. Pé de páxina

Situado na parte inferior, é común a todas as páxinas da sede e contén en primeira liña as ligazóns a a " Listaxe de trámites" dispoñibles e "Contacte connosco", desde onde o mutualista poderá facer chegar a MUFACE calquera suxestión, dúbida ou comentario de forma telemática.

En segundo lugar atópanse as ligazóns ás páxinas Web de MUFACE e de o Ministerio de Facenda e Función Públicaasí como as iconas de conformidade en materia de accesibilidade.