Ongi etorri muface egoitza elektronikora

Egoitza Elektronikoa administrazio-prozedurak errazteko baliabide elektronikoren bidez zuzenduta dago , edozein ordutan eta urteko egun guztietan, modu eroso eta seguruan.

  • Home >
  • Postontziak, kexa, iradokizun eta zorion

Postontziak, kexa, iradokizun eta zorion

Kexak eta iradokizunak jaso dira adierazpenak ez herritarrek emandako zerbitzuekin eta hobetzeko egon daitezkeen ekimenetan MUFACEKO; izan ere, jardunbide egokiak, mutualitateak aukera gisa planteatzen dira, betiere administrazio orokorreko araudia (kalitate programen urteko Egoera (Uztailaren 29ko 951/2005 Errege Dekretua).

 

Beren beregi gelditzen dira kexa eta iradokizunak hartzenHiru Eremu unitateen eta erabiltzaileen arteko harremanetarako eta komunikaziorako MUFACEK:

  1. Osasun laguntza medikoa (erakundearen aurkako erreklamazio bat ere badago: erabiltzailearen ardura. Batzorde Mistoak, dagozkien Erakunde Mediko MUFACE- Baloratu behar dira.
  2. MUFACEKO unitateak emandako ebazpen administratiboen aurkako errekurtsoak, bere eskumenen barruan.
  3. Osasun-laguntza buruzko kontsultak, prestazio eta funtzionamendua eta antolaketa alderdiak MUFACEK.

 

Irudian, informazio bulegoaren arreta mutualista kontsultak telefono bidezko laguntza eta kontsulten postontzia “ ”.

 

Erakundeari eskerrak eta zorionak ematen duten eragina baloratzeko, haiek izan ditzaketen txostenen eta ikerketen kalitatea hobetzeko.

Aurkezpena

Bi modutara inprimakia aurkeztu ondoren zehaztuko dira.

  1. Aurkezteko formularioa posta hizkuntza koofizialetan edo postaz.

Izan ere, gure presentarlo irudian, jendearen arretarako bulegoak erregistro orokorrean eta zerbitzu zentralen pasealekua, Juan XXIII kalea, 26, 28040, madril.

Kexa, iradokizun eta zorion sinatu behar du zein den argi erakusten du kexa, iradokizun eta zorion, izen-abizenak eta nortasun agiriaren zenbakia, helbidea eta jakinarazpenak jaso nahi duzun MUFACE. identifikatu dira, Eta mutualista afiliazio zenbaki hori.

  1. Egoitza elektroniko horretan, Formulario elektronikoa egiteko:

11. Artikulua betez (2007 / legearen 10.3, ekainaren 22koa, herritarrek zerbitzu publikoetara sarbide elektronikoa - eta hori garatzeko araudiak (3.2 artikuluaren e) / 2009 ko 1671 Errege Dekretua.

951/2005 Errege Dekretuaren 15.2 artikuluaren arabera, alegia, kexa eta iradokizunen Internet bidez harpidetuta egon behar du interesdunak (sinadura elektronikoa. halaber, zorion-txartel sinatu beharko da.

Horretarako, hau egin behar duzu:

Erantzuna

Erantzun diete erabiltzaileei, horretarako dituzten kexak edo iradokizunak egiteko (erdi aldetik, horren ardura duen unitatea, zerbitzu edo gaiaren arabera (eta hark jaso eta 20 egun balioduneko epean. epe hori Igaro ahal izateko behar den kasuan, interesatua requerirse suspenderse irudian, 10 eguneko epean, beharrezko argibideak aurkezten du kexa edo iradokizuna zuzen tramitatzeko.

Dena dela, ez da aurkeztu zenetik hilabete igaro badira inolako erantzunik jaso. irudian, zerbitzuen ikuskaritza orokorraren bidali dezake interesdunak mufaceko a pasealekua, Juan XXIII kalea, 26, 28040, madril, telefonoa: 91 273 9694, eragin duten arrazoiak ezagutzeko eta Ikuskapen horrek, ez erantzutea nahi izanez gero, organo eskudunei, neurri egokiak hartzea.

Ez dago erantzuteko epea bete zorion-txartelak. Hala ere, horiei erantzuna emango zaie eta, edozein kasutan, eskertuko da aurkezpenean.

Oharrak

Aurkeztutako kexak ez dira inolaz ere errekurtso administratibotzat etengo indarrean dagoen araudian ezarritako epeak ez jartzeak.

Kexa bat aurkezteak ez du, inola ere, gainerako ekintza edo eskubideez baliatzea ere, prozedura bakoitzari buruzko araudiari jarraiki, interesatu gisa agertzen direnak, bertan gauzatu daitezkeenean.

Tramiteak

Egoitza elektroniko horretan aurkezteko Formulario elektronikoasinadura elektrikoa behar du

Aurkezteko formularioa posta hizkuntza koofizialetan edo postaz: